رضایت مجموعه پارلمان و ریاست شورای اسلامی نسیم شهر از عملکرد معاونت خدمات شهری
لطفی: عملکرد معاونت خدمات شهری، نماد مدیریت شایسته و مثال زدنی است.

به گزارش نونگاه تهران ، هدایت لطفی در گفتگو با روابط عمومی خدمات شهری اظهار داشت : سال گذشته در ملاقاتهای مردمی یکی از مهم ترین دغدغه اعضای شورا، پاسخگویی به انتقادات، سؤالات و رفع مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص ضعف عملکرد پیمانکار خدمات شهری بود.
وی ضمن تشکر از مدیریت شایسته مهندس باباحسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر با انتصاب درست آقای زرگری به سمت معاونت خدمات شهری افزود: آقای زرگری در طول سه ماه حضور در سمت سرپرستی معاونت خدمات شهری توانست با برنامه ریزی، مدیریت میدانی، اقدام جهادی و کار شبانه روزی در خدمات رسانی مضاعف، رضایتمندی شهروندان و رضایت همه اعضای محترم شورای اسلامی را جذب کند و نماد مدیریت شایسته و مثال زدنی در کل شهرستان می باشد.
ریاست شورای اسلامی نسیم شهر تصریح کرد: این معاونت با پی گیری و تجهیز ماشین آلات سنگین، آمادگی خود را برای مدیریت بحران دوچندان کرد و مدیریت پارلمانی شورای اسلامی نسیم شهر آمادگی موافقت و حمایت از درخواست های معاونت خدمات شهری برای تکمیل لجستیکی ماشین آلات سنگین را دارد.
رئیس شورا در پایان از تلاشهای این معاونت در انجام وظایف روزانه در لایروبی کانالها و انهار، جمع آوری نخاله ها، ساماندهی دست فروشان، جلوگیری از سد معبر در معابر شهری و خدمات رسانی به شهروندان تقدیر کرد و متذکر شد: در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت امیرالمؤمنین امام علی(ع)، خدمات شهری با اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات ارزنده جهت حضور شهروندان در آرامستان باغ بهشت آمادگی لازم را فراهم کرده است.
یوسفی : تغییر و تحول در ارائه و توزیع مناسب خدمات شهری منجر به رضایت شهروندان شده است.
عضو شورای اسلامی نسیم شهر اظهار داشت: معاونت خدمات شهری با اورهال کردن خودروهای سبک و سنگین که در گوشه و کنار واحدهای شهرداری رها شده بود، همچنین با سازماندهی پارکینگ خودروها منجر به استفاده مناسب از امکانات، اجرای روش مناسب برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه بیتالمال شد.
حسین یوسفی با اشاره به درایت، همدلی و تعامل مناسب مدیریت شهری جناب آقای مهندس باباحسینی با معاونت خدمات شهری و مجموعه شورای اسلامی نسیم شهر و ایجاد نظم در خدمات شهری اظهار کرد: با توجه به مدیریت شایسته این معاونت، کارگران خدمات شهری با آماده باش، استقرار کامل و تلاش شبانه روزی در روزهای تعطیل، بارندگی و مراسم مختلف در طول سال توانستند رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش از شهرداری فراهم آورند.
وی در پایان با اشاره به فعالیت های گسترده معاونت خدمات شهری در برنامه ریزی برای اجرای مانور لجستیکی و انسانی، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، تهیه و تنظیمِ طرح و پیشنهاد، تدوین بودجه و ارائه لوایح در راستای ارتقای فعالیت ها و پیگیری برای تصویب، برگزاری کمیسیون ها و حضور در جلسات مختلف، همچنین انجام مکاتبات در حوزه امور شهری، توزیع مناسب خدمات شهری در محلات و مناطق مختلف، ارائه گزارش عملکرد و پیگیری خواسته های شهروندان در مصاحبه با برنامه در استان شبکه پنج، واحد مرکزی خبر و تهیه گزارش های متعدد و انتشار در رسانه های مختلف در قالب مکتوب، آنلاین، شبکه های اجتماعی ، استفاده از فضای مجازی و فناوری های نوین ارتباطی و حرکت به سمت دولت الکترونیک، منجر به ارتقای سطح خدمات، اطلاع رسانی مناسب، به موقع و افزایش سطح رضایت مندی شهروندان شده است.
آذرکیش: زرگری معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر را متحول کرد
عضو محترم شورای اسلامی نسیم شهر اظهار داشت: قبل از انتصاب آقای مهندس داود زرگری در سمت سرپرست معاونت خدمات شهری، شاهد مراجعات مکرر مردمی و شکایات مختلف از عملکرد خدمات شهری بودیم.
سعید آذرکیش ادامه داد: مدیریت شهری جناب آقای مهندس باباحسینی و معاونت خدمات شهری با نظارت بر حسن فعالیت عملکرد پیمانکار امور شهری، نظارت بر نظافت شهر و امور مرتبط با خدمات شهری ، به منظور ارائه خدمات مناسب توانستند رضایت مطلوب شهروندان را فراهم آورند.
وی اظهار امیدواری کرد: در ماه های آتی طی تشریفات قانونی ، با انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید و اختصاص بودجه مناسب برای افزایش حقوق و مزایای کارگران شاهد نتیجه مطلوب و توسعه رو به رشد نسیم شهر خواهیم بود.